KOMPLETT LIVSFARLIGT!





Å ja ba: HAHAHAHAHAHA!
Jag skrattade så jag grät. Fick lite träningsvärk i magen av allt skrattande.

För det är verkligen sådär. Allt Iris eller Ian gör som inte är typ stå/ligga blick stilla på golvet, kan jag upptäcka potentiella livsfaror med.

Ligger Ian inte precis exakt på milimetern i mitten av dubbelsängen slår jag händerna för munnen och blir iskall samt ylar åt Jocke:
"Varför ligger Ian så nära kanten? Han är trillar ju ner vilken sekund som helst JÖH!"  när Jocke sedan menar på att Ian ännu inte kan vare sig rulla eller röra sig ens en cm i sidled eller framåt slår jag dövörat till. Detta ÄR en livsfarlig situation. Att han inte ser det är skrämmande.

Eller om Iris ber om ett äpple vill jag gärna skala det, dela det i klyftor (eller allra helst hacka det i atomer) innan jag ger det till henne, så att hon inte sätter i halsen och kvävs. Galet farligt med frukt har jag hört...


 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oron man har för sina barn kan vara riktigt jobbig....

2012-11-17 @ 07:42:32
URL: http://hannafialotta.blogg.e
Postat av: Anonym

haha hög igenkänning här också!

2012-11-21 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback