Om sverigedemokrater och korkade rasister.



Har ni sett filmen om SD som ligger ute på expressen.se? GÖR DET
Och hur förvånad blir man?
Nä, just det, inte alls. Inte det minsta.
Och sen kan ni, om det finns någon här, som röstat in de här VIDRIGA mäniskorna och deras VIDRIGA åsikter i Sveriges rikstad skämmas. Skämmas och ångra er och försöka göra rätt i nästa val.

SD är sveriges tredje största parti enligt de senaste mätningarna. Ska de verkligen få fortsatt förtroende för sverige? Det hoppas jag inte. Jag hoppas vi är större än så, att alla vi som bor i Sverige väljer bort SD. Slänger ut dem och deras unkna värderingar ut ur vår riksdag. Att vi tar gemensam ställning mot rasismen. Jag hoppas att vi, tillsammans, visar på alla människors lika värde och att vi inte tolererar uttalanden om "antisvenskhet" och Sverige åt svenskarna-mentaliteten.

För vi är väl bättre än Erik Almquist?
Eller hur?



Kommentarer
Postat av: La Candida

Precis!

2012-11-15 @ 13:21:00
URL: http://vimorina.blogg.se
Postat av: Diana Willman Göransson

Word!

2012-11-15 @ 13:42:02
URL: http://levelup.blogg.se/
Postat av: Rebecka i Alanya

Så rätt! Bort med de vidriga svinen! ÖRK USCH FY OCH BLÄ!

2012-11-15 @ 16:19:52
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Tilde

Tittade precis på filmen och kan för mitt liv inte förstå detta.. Hur kan vi tillåta omogna, rasistiska, idiotiska lögnare få sitta i riksdagen? Jag har tyvärr inte ens rätt till att rösta än (kanske du minns mig när jag tidigare har kommenterat, "din yngsta läsare" lät jag mig kallas) men skäms ändå över att VI låter denna man få ha kvar sin höga ställning i våran riksdag.

2012-11-15 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback