Time for heros.

ÅÅÅÅ!
Jag läser så många bloggar av mitt-i-värkarnanyförlösta och BB-mysande supermorsor att jag är alldeles nipprigt och hormonigt bebissjuk.
JUST NU vill jag ha min bebis att gosa på. Känna mjuk och söt bebislukt och fjunhår mot läpparna.

Fast jag hoppas ju också innerligt att hen väljer att stanna kvar där inne tills hen är färdig.
Låt sommaren gå fort ber jag den som har hand om tiden (är det han i reklamen för AMF då eller) och stirrar på datumet i augusti då vi förväntas fira både tvåårsdag och föda barn (ja, inte vi utan jag på sista där då).






Kommentarer
Postat av: Alabamasthlm BF+4

Snaaaaaaart har vi ALLIHOP, våra bebisar hos oss!!



Sjukt söt bild också <3

2012-05-10 @ 08:13:07
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Gaymasen

Hehe ja skulle egentligen fikat med Anna, och några till, idag men hon får nog hoppa över fikan tror jag. ^^



Och näääe! Vadå landstingskök?! Haha. Älskar köket i den lägenheten. Öppet och tjusigt. Massa potential till fin inredning ju. ^^

2012-05-10 @ 10:29:10
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Haha oh yeah BB I love it. ;-D



Det gör mig absolut inget. Bara bra att se vad andra har för tankar om lägenheterna så man inte missar något. Men själv älskar jag de öppna ytorna och köksön. Det finns så mycket potential, som sagt. Gäller bara att inreda rätt. Men jag är kär i den med loft. Min karl är dock inte lika kär i loftet som jag. Haha. Men vi får se vad det blir :))

2012-05-10 @ 11:34:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback