I see you, you see me.

Ett inlägg från igår jag var för lat att posta då. Det handlar om Bigbrother 2012.

Asså! he. re. gu.
Vad är det med BB i år?
Förra året var jag helt såld. Det var bra, underhållande skön mix på folk osv.
I år? Nä. Jag vet inte vad det är för samling gnälliga, bebisaktiga, bortskämda töntar som är där inne.
Har det inte blitt bättre nästa vecka, slutar jag kolla.

Jag är så trött på hångel-orgierna, nakendansen, det förbannade gnället och fegisfasonerna.
Nu får det lixom hända nått annnars hoppar jag av.

Snabb resension av deltagarna 2012, på ett högst oprofessionellt vis.

Amandus - Bortskämd snorunge med allt för höga krav på omgivningen. Gnällig och överseriös.

Annica - Lugn och behaglig. En aning för mycket tyck om mig-attityd och lessna ögon. Men ändå nån som känns "på riktigt".

Camilla - Skön. Avslappnad. Vuxen. En favorit.

Hanna J - Rädd. Uppmärksamhetssökande. Opersonlig. Lipig.

Hanna R - Gnällig. Falsk. Rolig. Överspelad. Summa sumarum: Nä, jobbig.

Hanna W - Ärligt, skön tjej? Visst att hon är dum i huvet men hon har ju både personlighet och principer. Älskar "våga vara kåt tjej"-grejen.

Jimmy - Rolig. Smart. 

Joe - Alltså, får underbegåvade verkligen vara med i BB? Skämskudde x1000!

Kia - Så otroligt irriterande på mängder av sätt. Naken. Petig. Lam.

Lars - Knepig. Underbar.

Marcel - Får sjuuuukt dåliga vibbar här. Brr. Osympatisk ch personlighetskluven.

Marcelo - Feg. Bortkommen. Oerfaren. Barnslig. Riktigt jävla korkad?

Sipan - Lurig. Feg. Bortskämd. Men ändå kul.

Tenny - Nu vill jag veta, vad är det folk gillar? Han är inte skön. Han är kaxig och ocharmig. Läskig.



/tv-nörden inom mig


Kommentarer
Postat av: Anouk

Jag har flyttat från TV11 och dör lite varje kväll:(

2012-03-09 @ 16:10:18
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Malin

Har ej den kanalen, men såg på tv4 att det var någon som hade en barnvagn? När de gjorde reklam för programmet, vet du något om det?

2012-03-10 @ 10:31:47
Postat av: Pyttianna

Ja, herregud alltså.

Jag slutade faktsikt kolla i förra veckan, det blev bara för mycket. Har dock läst lite på aftonbladet, nyfiken som man ändå är.



Jaaaa... Rätta takter!! Jag bad J läsa din kommentar extra noga!! hihi.. :)



Kramis!

2012-03-10 @ 11:48:45
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback