Sell your body Pt 2.

Uppdaterar listan efter lite tid att reflektera över mer.

Med lilla nya: Hyfsat stabil på gråtfronten. Visst faller några tårar tillsammans med orden - Duuuu fattar iiiiiingeeentiiiing...!!! Vill jag ha choklad hemma och det inte finns, då käääääns det jobbigt. Faaaaaktiskt...
Med Iris: Vad kan jag säga? Att J inte förfärat packade sin väska en natt då jag sov och smög ut genom dörren är ett under. Stackarn fick nästan moppa upp mina tårar varje dag. Det var allt från en räkning på 199 kr vi glömt betala - Just snyggt att bli vräkta nu, med barn och allt! Buhuhuh! till mer vardagsprobmel som - Jag är så fuuuuuul. Buhuhuhuh! och - Titta på den lilla fågeln vad ensam den ser ut! Buhuhuhuhu! eller - Det är inget bra på TV! Och jag orkar inte hämta någon film! Buhuhuhu!

Med lilla nya: Blod! Alltså inget otäck blod nu, utan näsblod och superblödande tandkött. Ser jag mig i badrumsspegeln efter att ha borstat tänderna kan jag lätt, tillsammans med mitt bleka anlete lätt förväxlas med vilken Twilight- eller True blood karaktär som helst. Utom någon av de snygga.
Med Iris: Inget blod. What so ever.

Med lilla nya: Ingen nattvadkramp. Än.
Med Iris: Ständig nattvadkramp. Jämt.





Kommentarer
Postat av: Camilla

Å jag älskar din alist-inlägg! Du, till skillnadr från så många andra bloggare skriver bra och roliga listor! många är ju bara typ "fakta" om den som bloggar, dina är mycket mer genomtänkta och roliga :) fler sånna inlägg tack!!

2012-03-30 @ 14:48:54
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback