Du & Jag döden.

Man vet att det blir en skitdag när man börjar morgonen med ett dödsbud...

Aa eller, nu ska jag inte överdriva allt för mycket. Den som hade kolat vippen var min älskade, älskade kaffebryggare. Och en dag som denna med först fokuserat distansplugg 08.00-14.15, hämta fjunet på förskolan & direkt efter det 16.00-21.00 retorikföreläsning+ hålla i ett välförbetett (!) referat, hade 6 koppar kaffe suttit som ett smäck. Men nähä.

Det komiska var att jag och Jocke igårkväll diskuterade i-landsproblem, och att jag var av dem meningen att jag sällan gnäller på småsaker, och J höll inte med. Jag blev lite sur. Imorse när kaffebryggaren inte gav mig några livstecken bröt jag ihop och brölade: - MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅH! JAG BEEEEEHÖÖÖÖÖVER MITT KAAAAFFEEE IDAAAAA!!! Och Jocke skakade lite på sitt lockiga huvud och sade småleende: - Har damen måhända ett i-landsproblem? Då kände jag ännu mer för att kasta bryggarhelvetet ut genom ett stängt fönster och gå och lägga mig igen.

Så nu är det jag som cyklar iväg och köper sånt där äckligt snabbkaffe. Stånk.




/stolt i-landare



Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, jag undrar bara vilket program du gör om dina bilder i, alltså hur du får dendär texten osånt? :)

btw så har du en asbra blogg!

2012-03-07 @ 15:05:47
URL: http://lbboorrg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback