Blue and alone.



Ute skiner solen och det är varm och skönt.

Människor går i uppknäppta jackor och stoppat ner mössorna i fickan.
Fåglar sjunger, tak droppar och barn leker skrattande på gräset.

Inne sitter jag.
Jag svettas, me inte för att jag är varm. Jag är stressad.
Iförsig gör datorn mig varm. Den surrar och jag har ont i huvudet. Om 1,5 h ska jag hålla ett 5 min långt referat.
Jag har inte förberett någonting. Jag har gjort en 20sidor PP-presentation om kognition i vardagen. Den blev nyss klar.

Och ungefär samtidigt kom jag på hur mycket jag önskar att jag kunde planera mitt liv bättre.
Det suger att alltid vara stressad och aldrig kunna skylla ifrån sig på någon annan.
BLÄÄÄ!

/sur



Kommentarer
Postat av: Quintius

Din blogg är så himla bra! älskarn'!!!



Puss

2012-03-01 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback