Ain't no sunshine.


HO-HO!

Sorry för usel närvaro ute i cyberspace men idag har jag röjt hemma.
Städat. Fejat. Våttorkart och dammat.
Dragit några repor med dammsugaren.

Och jag har också dokumenterat med "före" och "efter"-bilder,
i sann äntligen hemma-anda, så att ni alla kan ges möjligheten att ta del av mitt idoga hushållsjobb och få PERSPEKTIV på mitt slit.
Ja, nu får ni ju inte tro att det är någon underbar Clara som flitigt och flinkt dragit runt i hemmet med ett skarpt öga för pyssel, puts, stileben, 40-talsnostalgi och rustat upp det till ett i inredningsbloggar sk. "Drömhem".
Nej nej.
Det var bara lilla jag.
Så resultatet är mer småpraktiskt och undanskuffat halvsnyggt, än tipptoppmysigt med fräscht och avslappnad paraisatmosfär.

Men jag är rätt nöjd ändå.




kök



kammare



salong



kontor



barnkammare

Jobb undertecknat: Hemmafrun





Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen, vad roligt att se hur ni bor!

Bra jobbat med städningen, usch jag behöver verkligen göra ett sånt röj här hemma också.. Nu stormade ångesten in i hjärnan på mig...



KRAM

2012-06-07 @ 21:50:21
URL: http://www.johannaboström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback