Vadå då? Jag tar ju iallfall ansvar för att få i henne frisk luft! Hur jag går tillväga hör liksom inte alls hit.

Men sisådär ja. Då var frukosten uppäten i ett nafs och vi förbereder oss för en dag av otroliga äventyr, jag och trollet. Eftersom solen lyser stundom har vi tänkt att knalla ner till lekplatsen på gården för lite motorisk stimulans i utemiljö.

Vi ska strax gå.
Om en stund.
Säg en timma.
Aa.. eller två. Jag jobbar ju inte så snabbt längre.
Fast trollet kanske måste äta lite lunch först.
Och sova middag.
Och så pratade vi ju om att duscha.
Och äta ett mellanmål.
Åh, där klev ju pappa innanför dörren!
Vad roligt!
Hej älskling! Dagen varit bra?
Humhum..brabra..å vad intressant.. nämen SA han så? Jaja.. du.. DU!
Skulle inte du kunna gå ner med Iris till lekplatsen? Hon ville så gärna gå med dig.
Har försökt få ner henne hela dan, men du vet hur hon är ibland "pappapappapappapappa" ja du vet.
Alltså, bara nån timma eller tv, så jag hinner sov.. eh! Stäääääda lite.
Gu' vad gulligt!
Här har ni hinken, spaden, traktorn, bilen, bollen, vattensprutan, fika, blöjor, tvättlappar, solkräm, solbrillor, kepsen, boken, filten, pengar till glass, bilnyckeln ifall ni får för er att åka någonstans...
Vill bli av med er? VILKEN FRÅGA!
Nä jag tänkte bar på er, så ni slapp gå upp igen direkt.
Det hade ju inte alls varit bra för min söm.. eh, städning! Det fattarduvälla?
Seså.
Gå ner nu. Iris är jätteotålig!
Hejhej!





Kommentarer
Postat av: Preggo

HAHAHA! Fantastiskt inlägg! Skrattar så jag gråter! :D:D

Kram och tack för en bra start på dagen!

Svar: tack själv!
OPROFESSIONELL

2012-07-12 @ 10:46:06
Postat av: Anonym

hihi!

2012-07-12 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback