Follow me.


Om ni tycker att det ekar oförskämt tyst härinne nu såhär i semestertider, och ni liksom sitter framför datorn med gruvlig abstinens efter uppdateringar från mitt fabulösa liv. 

Hav förtröstan!
Det finns det enkla medel att råda bot på det. Instagramma mig!

Har sagt det förut, och jag säger det igen: oprofessionell2 är namnet, bar aklicka i FOLLOW och vips, ni är med mig 24/7! Liksom lite lättare att vara aktiv där än här ifrån en gungande hängmatta i skuggan.
 
Följer ni mig kan ni räkna med EXKLUSIVT få ta del av :



Det har ni ju inte råd att missa liksom.




Kommentarer
Postat av: carolina

men gud, jag har helt missat instagram, vet inte vad det är. något med iphone? äger ju ingen smartphone, hehe...

2012-07-05 @ 15:45:24
URL: http://acarolinas.blogg.se
Postat av: Sofia

Kan ej hitta dig.. stavar jag som en kratta tro?

Svar: konstigt. jag skriver oprofessionell2 och hittar mig direkt :)
OPROFESSIONELL

2012-07-09 @ 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback