På nära håll.


hej hej
och godmåndagmorgon osv.

Just nu är jag lite stressad. Jag har massor att göra idag. Jag är supervelig och har tappat bort en massa viktiga saker. Och ovanpå det jag är jättejättejättetrött. Iris vägrade att somna igår. Vi slet oss svettiga med henne och hennes insomnia i två timmar. Två timmar då jag hellre legat och slökollat på Wallanderfilmen i Jockes knä, blev två timmars sittande, stående, liggande, vaggande, sjungande och buffande på/med/åt Iris.
Och så sov jag själv som en kratta efteråt med hemska mardrömmar och sån skit.

Så. Nu har jag luftat av mig. På er, så nu fick ni ta över lite av min skit. Tack kompisar.

Nu ska jag sätta igång med dagens inlämning och onsdagens omprov. Huuuu.
Fast jag har slarvat bort mina referenser. Det är ett stort problem. Typ lika stort som att jag envisas med att slarva bort allt jag håller i. Mer som är borta är: Min viktiga datasladd. Mina kursares mailadresser. Min mobil. En stor summa pengar på mitt konto (?). Min tandläkartid jag har för mig var i veckan. Mitt äpple jag skulle äta framför datorn. 4 par av Iris strumpor och min motivation att plugga alls.
Och säkert något mer jag glömt att jag saknar. Suck. ALLT ÄR EN JÄVLA RÖRA OCH JAG ÄR HOPPLÖS OCH OFÖRBÄTTRLIG!

Hoppas ni har det bättre än mig denna morgon.

/frustrerad


Kommentarer
Postat av: Bibi

Det löser sig nog! Kämpa på bara!



Kram

2012-02-13 @ 14:25:26
URL: http://bibiblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback