I adventspresent får ni tre tips för er med sköna kids.


Mumin - Vad hände sen?
App till Iphone och Ipad baserad på Towe Janssons bilderbok med samma namn. Otroligt fint animerad och massa saker att upptäcka på varje sida, samt högläsning på mjuk finlandssvenska. Åh, jag tror jag älskar den mer än Iris. Finns på Appstore. 




Shoppingklubben Todster
Skitbra erbjudanden på både kläder, inredning för barn och leksaker. Sitter ofta och fyller shoppingbagen där inne, föra tt sedan klicka mig bort då det blir så jäkla dyrt om man vill ha ALLT. 





Oiidesign - Barnkläder på nätet.
På tal om att dreggla liksom. Här kan jag förlora mig i timatal.
Testa själv och se hur fort tiden, och pengarna, går.






/Tipzarn'







Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för tipsen! Fixat ett och två. Det tredje är redan missbrukat här hemma. ;)

2012-12-02 @ 12:00:23
URL: http://lennonsroom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback