En dagens - såhär långt.



Dagens näsa: Snorig, hos både stora och små.
Dagens klant: Gubben som trots tut och vift och blink med lampor ÄNDÅ backade in i bilden bakom, den som i sin tur satt fast mellan en snövall och en annan bil.
Dagens drygaste och mest kompletta korkskalle: Samma gubbe som fräste "Jamen det förstår du väl att du inte kan stanna mitt i vägen  LILLA GUMMAN"  till den stressade kvinnan vars bil blev totalbucklad i framkant. Då ville jag smocka till honom.
Dagens fegis: Jag. Som bara hastade förbi och tänkte "Hon löser nog det..." Så mycket för den smockan liksom.
Dagens tappraste: Bästa Ian, som tog två sprutor utan ett endaste knyst (kan inte skryta om det nog).
Dagens tårfyllda öga: Mitt. Först med Ian (ja, jag vet - get over it) och sen när jag plitade ner "God Jul Iris önskar Mamma & Pappa" på Doktorsväskan jag vet att hon kommer bli så överjordiskt glad över på julafton. De säger att man inte kan köpa kärlek, men jag är tveksam när den mottagande parten är 2,5 år.
Dagens sötaste: Charlie, som med snö i pälsen höll ett vakande öga på mig och Ian (sa jag att han inte skrek när han tog sina sprutor???) i baksätet på mammas bil.



Hundvaktad
 
 

Kommentarer
Postat av: POOS

Tack för dagens största leende! :)
Duktigt av Ian att vara tyst dessutom. En kämpe må jag säga!

2012-12-06 @ 14:26:05
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Så fin han är, Saaaalie :)

2012-12-06 @ 16:50:53
URL: http://shesasaint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback