Ej obligatorisk närvaro.

Ja, jag bloggar lite dåligt just nu. Lite oengagerat och typ bara om mina ungar. Givetvis ska vi styra upp det. Givetvis! Men just nu är det lite mycket klappar som ska märkas med de magiska orden "önskar mamma & pappa" och drivor av julgransbarr att sopa upp (för vem fasen visste att en gran både behöver vatten, sockerbitar och annat krafs i sin fot vareviga dag, ja inte jag iallafall /granmördaren). Julen har liksom en lamslagande effekt på min hjärna.

Jag har permanent hoppat i myskostymen som jag inte planerar att lämna förens det nya året är här och driver runt i hemmet med raggsocksbeklädda fötter. Inte bakar jag, eller lagar mat inte heller kokar jag någon knäck eller rimmar på paketen. Nä, jag bara är. Luktar på ett fjunigt huvud, pussar en glasskladdig mun, stryker en skäggig kind lite lätt och njuter av de tre som jag delar hem med. Så nu vet ni det.




Bästa Iris med glitter i hår.




Kommentarer
Postat av: Alabama

Bästa Iris!

Du har btw fått en utmärkelse i min blogg <3

God Jul!

Svar: Jag läste det och började grina <3<3<3<3
Tack fina du och God Jul.
OPROFESSIONELL

2012-12-23 @ 09:38:06
URL: http://www.alabamasthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback