Tack alla ni, från norr till söder.


Jag vill bara passa på att tacka och sända tusen och åter tusen liter kärlek åt er läsare. Tack så in i helvete för att ni de senaste veckorna överöst mig med positiva tankar, fina ord och peppande komantarer.

Ni ska bara veta hur många gånger klumpen i halsen växt sig så stor att jag fått svårt att svälja den och hur många gånger mina ögon glansats och jag har varit tvungen att blinka och torka mig ögonvråerna när jag läser allt fint ni skriver.


NI ÄR FANTASTISKA, och kunde jag skulle jag vilja tacka er personligt allihopa. Krama om er. Fast allra allra helst hade jag velat göra såhär, fast bytt ut "TV-avgift" mot "PEPPAT ETT ÖVERGÅNGET PREGGOOO"! 



Tack igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan- mamma till Malvabus och Signeliten

Men vad kul att du valde just den tv-avgifts klippet, var på hennes bröllop förra helgen;)

Håller tummarna för att bebis kommer ut idag! När min Malva leker att hon föder barn så nyser hon (på låtsas) och under nysen kommer bebisen av trycket! Ett litet tips bara såhär;)

2012-08-30 @ 10:55:55
URL: http://josefinkans.blogg.se
Postat av: Augustifamiljen

Det är rätt konstigt egentligen.. men min barnmorska sa att det hade varit jättemånga hela sommaren som gått över nästan två veckor med sina barn. Även omföderskor. Och med dig är det då minst fem av de bloggar jag läser som har gjort det, inkl mig dårå.

Kanske är nåt kosmiskt felräknande i år helt enkelt. Eller bara nåt med väder och klimat, för det har ju inte riktigt varit sig likt heller...

Pepp pepp! Idag kommer HAN, eller på lördag. Och fort kommer det att gå :)) Kramar

2012-08-30 @ 12:20:25
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Postat av: Mia

Haha! That's why I love you! <3

2012-08-30 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback