Hey modern days.

Kamrater.

Idag är, och var så även igår, jag facebook-handikapad. Alltså, news och profiler loggas inte, utan jag sitter och stirrar dumt på en blank sida med facebookloggan retfullt högst upp i hörnet. Inget händer. Inget hjälper.
Hur jag än tryckertryckertryckertrycker och kollar inställningar. 

Det känns både lite jobbigt och lite skönt på samma gång.
Ännu en dag utan facebook. Ännu en dag utan att få läsa om att grannens megasöta-och-oooh-så-underbara bebis just ätit sin första banan eller gamla klasskompisens tråkiga jobb men underbara kollegor. Någons tenta. Någon annans hjärtesorg.
Ännu en dag i total ovisshet och... frihet?

Gillar tanken.

Nu ska jag stressa i mig lite kaffe och försöka hitta något snyggt lagom snyggt lite snyggt bekvämt att dra på min gravida överdel.
Mission: Impossible.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jobbigt, men lite skönt också då kanske ;)

2012-04-19 @ 09:30:10
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - tävlar ut goodiebags värde 1500 kr VARJE DAG i april!! ♥ ♥ ♥

Jag är verkligen facebookare i perioder och då är det rätt så skönt under dom perioderna då jag INTE loggar in varje dag...

2012-04-19 @ 09:33:40
URL: http://bambi.alltforforaldrar.se
Postat av: En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Du glömde skriva om alla väderuppdateringar man kan läsa om på fb ;)

2012-04-19 @ 09:45:04
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback