En himelsk drog.



Kör omvänd psykologi och plitar ner "listan på underbara saker som gör mig glad utav bara helskotta".

Starkt kaffe på morgonen. Att hitta den där perfekta tingesten som passar så bra hemma på hyllan. Första klunken rövin en fredag. Iris. Mina löparbrallor. Asbra musik. Alla mina fina vänner. Jocke. Cigg och fotbollsskor. Att kunna köpa kläder i strl 36. Intelligens. Spotify. Min kära, kantstötta, repiga, slitna men ooo så braiga kamera. Beröm. Tanken på fler barn. Bärs i glasflaska. Liverpool. När min familj mår bra och är lyckliga. Sovmorgon. Nattliga diskussioner. Pengar på kontot. Ett block med helvita ark och en bra penna. Konsertbiljetter. Att vinna.  Mina fina och underbara systrar. Och mina föräldrar. Att vara vuxen. Skidor på TV. Kläder som känns personliga. Egentid. Iris små snarkningar och Jockes större. Söndagspizzan. Sverige.
Sommaren. Men också hösten. Att vara klar med ett träningspass och vara helt mör och darrig. Att krypa ner brevid en sömnvarm Jocke. Tacksamhet. Grillat kött. Kent. Fint väder. Fast också regn. Film. När någon lyssnar på mig.



Kommentarer
Postat av: Emma

Fint!

2011-03-06 @ 12:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback