Vinnare presentkort INDISKA

 
Vinnare i tävlingen av presentkort blev Frida och Caroline.
 
Frida vinner presentkort för 1000 kr

Indiska stödjer barns skolgång, vilket är underbart! 

Min absoluta favorit är deras FAYE-klänning. Den skulle jag vilja bära upp tillsammans med både brister, snygghet, fel, mjukhet och allt där emellan på midsommar :) //Frida


Caroline vinner presentkort för 500 kr
 
Hejja Indiska som stödjer bl.a kvinnogruppen, barns skolgång, yrkeshögskolan samt har ett vattenprojekt där favvisen Ingegerd Råman har designat en fantastisk vattenkollektion! 

Favoritlistan kan göras lång med bland annat Ingegerds vackra karaff och glas. Men just nu cravar min varma, svullna och gravida kropp efter den här: PATCH hängmatta multi!! 
Åhhh vad jag cravar! // Caroline

 

Grattis båda två! Ni har fått mail :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhhh!!! Nu sprutar tårarna!!! Tack underbara ni!! Massa kramar Caroline

Svar: Helt välförtjänt! Grattis igen :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-06-17 @ 08:21:59
Postat av: Gunilla'bonusmamma'

Grattis töser, som vi säger i Karlstad. Ha en go midsommar alla

2014-06-20 @ 00:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback