Påminnelse: Tävla om en åkpåse från Buppa Brand!


Holla Amigos! (givetvis har jag redan blivit spansktalande) Medan jag är iväg och glassar mig kungligt ute på kontinenten slänger jag in en lite försynt påminnelse åt er. Ni kommer väl ihåg att tävla om en ursnygg åkpåse från Buppa Brand? Jag TÄNKTE väl det. Fram till 4 oktober har ni på er, ja på fredag alltså.

Ni kan tävla HÄR på bloggen (instruktioner finnes i länken)

Ni har också VÄRSTA MÖJLIGHETEN att knipa en påse på vår Facebooksida
In och gilla den snabbt som ögat (för det är bara folk som har gillat sidan som kan vara med och tävla) och kommentera/gilla tävlingsbilden där. Piece of cake.

Och som inte det vore nog och allt för generöst, finns det en påse att hitta på på instagram också! Kan ni tänka er? Nä, knappt jag heller... Men det är sant!

Pip in där fort som tusingen (finns på @oprofessionell2) följ detta excellenta konto, dela tävlingsbilden samt haschtagga den med #moaochmatilda plus #thebuppabrand (tänk dock på att ni med låsta insta-konton får låsa upp det lite snabbt under fredagen den 4 okt så vi kan se era bilder och ni kommer med i i dragningen. Ok?)



Kolla gärna in Buppa Brands webshop också, eftersom det i och med tävlingsslut kommer ett finfint erbjudande där inne. Var så säkra. Och glöm för i jössenamn inte bort att lyssna på PODDEN i all tävlingsiver. Utan podd, inget samarbete. Ujuj. Säkra en hobbypoddares framtid lixom. Tack så mycket. hejhej!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback