Hjälp mig att välja brudklänning!


Nu vill jag ha er hjälp att välja en klänning inför den stora dagen!
Ta fram mentometerknapparna och rösta.

1. Först ut är den här skira spetsdrömmen. Både classy och lite sval, vilket är bra, då jag hoppas på fint väder under cermonin. Men jag tänker bara att den kan vara lite svår att amma i? Hum.



2. Sen är det den här tylliga härligheten. Dock är det en Chanel.... men eftersom jag hört att min pappa ska betala hela tjotabalängen kan jag ju lika gärna smälla till på en sån här 65.000-klänning. Så otroligt vacker som den är menar jag... 





3. Det här är Jockes favorit. Han tycker den aderar lite sex appeal på mig vilket "inte skulle skada inför brölopsnatten" hrmpf. Så vad tycker ni? To much med matchande navelstjärna? Aja. Gillar kronan skarpt iaf! HOT HOT HOT!


4. Sen har vi ju retrotrenden. Isåfall ligger den här gräddbakelsen högt upp på favoritlistan! Gillar att den här lite androgyn men samtidigt superfeminin på samma gång. To die for!


5. Sen tänker jag också på återkoppllingen till den lantliga miljön vi valt att gifta oss i. Är det då lite to much med den här klänningen av hö? Jag gillar strukturen jättemycket! HAY IS HOT! 



6. Eller bör jag helt enkelt gå på den här, som speglar min personlighet allra bäst?




Vad tycker ni?







Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHAHAHAHAH! Sista helt klart! Fluffmuff!

Svar: Ja, jag gillar den också ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 12:31:46
Postat av: Mirre

Hehe!! Jag tycker lätt att du bör välja Babuschkaklänningen. Fast det är klart... Lite svår att dansa i kanske.

Svar: Haha! Men jag kan ju stå och svaja i takt på stället. Dansa är ändå överskattat ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 14:02:09
Postat av: Diana - Level Up!

HAHAHA- underbara du.

Och jag vet inte om jag sagt det - ä'r fortfarande lite chockad men stort stort GRATTIS till er. (Och det kan även hända att jag skrivit en just precis likadan kommentar för ett tag sen också)
ANYWHO. God darn happy for u :D ;)

Svar: Tack finaste du! :)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 14:10:56
URL: http://levelup.blogg.se
Postat av: Pyttianna

Hahaha... Du ska inte slå till med de alla, byta en gång i minuten likt en melodifestivals programledare? ;)


Svar: Men vilken superidé! Liksom, musiken tystnar och: TADAAA! en gång i kvarten ungefär ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 14:37:58
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Nummer fyra, lätt!

Svar: Tampongen!
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 17:10:59
URL: http://ensvartko.se
Postat av: En på Daggkåpan

Tja de var väl bra allihop.Men en del kan väl inte kosta så mycket,menar det är ju inte mycket tyg som de använt.Och om jag nu skall stå för hela tjotablängen så är det ju bra att ni skall ha maten som ett knytkalas. Menar så att jag kan bistå dig med en liten Chanel klänning. Annars så blir det magert med dricka o mat.

Svar: Då stryker jag Chanel då. Äta och dricka vil jag ju göra! ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 18:08:14
Postat av: Theres

Haha, vilka härliga alternativ altså!! Fattar ju att alla småtjejer drömmer om bröllop!! Föstår att det är svårt att välja! Hö är kanske mer miljövänligt?!

Svar: Gillar det ekologiska. Så jag kanske ska köra på den? Bara jag inte sätter mig för nära nått stearinljus på kvällen. Fast tvåen ser ju också ytterst lättantändlig ut...;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 19:38:46
Postat av: Idha

Anar att barnen får vara med på bröllopet? Nummer fyra påminner mig starkt om Kajs ifrån Biss o Kajs! Det hade iaf mina ungar älskat...

Svar: Haha! Dock är ju min äldsta LIVRÄDD för biss och kajs på tv. Så då kanske den ändå måste stryka på foten. Synd... ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 22:29:33
URL: http://tellfamily.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha! En tampongklänning!!!

Svar: Haha. Snygg va? ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-18 @ 22:36:08
URL: http://lennonsroom.wordpress.com
Postat av: Zandra

Hahahah! Jag gillar ju när saker är classy så jag röstar definitivt på ettan. Easy peasy :)

Svar: Haha! Ja den ser så skir och lättburen ut ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-19 @ 07:08:55
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Postat av: Mami

Tycker nog ingen var riktigt bra, en god mamma och dotter borde få något riktigt fint (menar inget snofsigt då...) Jag o "daggkåpemannen" minns nog hur min egen sprack i ryggen vid knäståendet, välj alltså inget för litet och sprött!!! Annars blir du nog som vanligt fin i vad som helst (en mor uppskattar dock så lite provocerande som möjligt) behövs det kosing för det så finns det!
Kram :)

Svar: Haha. Ni kan vara lugna. Er dotter har både stil och en vision utöver det här. Billigt ska det bli också :)
OPROFESSIONELL

2013-03-19 @ 13:30:58
Postat av: Emilia Westerström

hahaha jag dör. sista. LÄTT SISTA! eller den lilla svala. också fin.

Svar: Transparant är mkt tjustígt.
OPROFESSIONELL

2013-03-19 @ 14:25:02
URL: http://emiliawesterstrom.blogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

hahahaha jag dööör! Har folk på sig sånt här när de gifter sig, allvarligt talat?!

Svar: Asså tydligen! En blir ju lite fundersam om deras förstånd bara ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-19 @ 16:36:23
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: carro

Skratt!! Den sista klänningen *s*

Svar: Haha. Då blir det den,. Gillar den också nämligen... ,)
OPROFESSIONELL

2013-03-21 @ 14:38:52
URL: http://www.autumgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback