En påminnelse!

Vänner! Ni glömmer väl inte smartingtipset jag gav er för några veckor sedan?

Vilket då, tänker ni, hon är ju så himmelens smart och bjussig med sina tips att en knappt kan hålla dem isär. *ler givmilt som Moder Teresa*

Jag talar givetvis om ju givetvis om FOGG. Tjänsten där du genom ett gratis SIM-kort kan surfa gratis med din läsplatta eller smartphone. FOGG free ger dig 1GB fri surf i Sverige, Danmark och Storbritannien och FOGG Premium ger dig 10GB surf för 149 kr/månad i Norge, Irland och Österike utöver länderna där FOGG free funkar.

Det är gratis att hämta hem ett SIM-kort. Gratis att ansluta sig och gratis att surfa. Om det låter typ för bra för att vara sant? Eh, jo det kan hända, men sant är det. Jag svär! Jag har ju givetvis själv registrerat mig som FOGG-kund.

Så om du ska utanför Sveriges gränser och har oroat dig för hur sjutton du ska kunna uppdatera bloggskrället under tiden. Eller om du helt enkelt vill slippa dela surfen mellan smartphone och läsplatta på hemmaplan är ju detta ett gyllene tillfälle att lösa dina bekymmer.

Men in och regga dig nu för bövelen, för korten är begränsade till ett visst antal, och folk börjar ju haja grejen med att gratis surf!



Inlägget är ett samarbete med FOGG mobile och blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback