Och så var jag någons fru.

 
Hej vänner! Med hela sängen fylld av kastat ris, ringprydd och med ett nytt namn skrotar jag lyckligt runt här hemma.

Lördagen var fantastisk. Eller fantastisk är egentligen en jätteunderdrift, den var perfekt. Det är ju sällan något blir som en tänkt sig det, och det blev inte vår bröllopsdag den heller. Den blev ÄNNU bättre. Att få dela denna storstund med alla (nästan iallafall) nära och kära en kan komma på är större än något jag gjort tidigare (med vissa reservationer för att välkomna två barn till världen, men ja, ni fattar).

Ett längre, mer ingående inlägg om själva dagen kommer snart. Det svär jag på! Men vi väntar på alla bilder och lite andrum innan jag kan ge mig på uppgiften att få er att förstå mer ingående hur dagen blev.

Och just nu har jag i alla fall fullt sjå med att hålla klåfingerungarna borta från att välta vaser med blommor, käka upp alla gratulationskort och leka bröllopslekar med Iris alla mjukdjur. Nyss vigdes Starke-Man med katten Sigge. Idag jobbar Jocke och vi resterande familj tänkte strax gå ut och njuta av finvädret en stund. Snart. När jag luktat på blommorna en gång till, och lipat några fler tårar över hur fina våra nära är.



 



Kommentarer
Postat av: Zombie - Devouring Brains Since 1984

Grattis! Vad vackra ni är! Älskar Iris och Ians sjömansdräkter! <3

2013-07-22 @ 14:14:02
URL: http://voodoobunny.se/blogg
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Stort grattis! Ni ser underbart fina ut!

Var det svårt att bestämma vilket namn ni skulle ha?

Vi har väldogt svårt för det! ;) Eller svärmor..hahaha

2013-07-22 @ 15:35:18
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Ett svårslaget bröllop, heeelt underbart! :)

2013-07-22 @ 21:05:33
URL: http://ensvartko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback