Högtidspodden


Javisst kompisar! Dan före dan före dopparedan släpper vi den stora högtidspodden:



Och jag tycker faktiskt inte att den här podden behöver en närmare presentation än att vi pratar jultraditioner, nyårspress och sumerar ihop 2013 - the year of the pod. Sen blickar vi framåt mot ett 2014 som vi tror ska bli så jäkla spännande. Hoppas att ni får en stund över mitt i julkarusellen att lyssna på oss. Vi vill också passa på att tacka vår fina sponsor Esska för den här månaden. 

Men framförallt vill vi tacka er alla som lyssnar, hejar och hör av er. Vi är så överväldigade av allt vi får tillbaka av er och vill passa på att önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år. Nu blickar vi framå och sattsar på att 2014 ska bli ännu bättre! Kram på er alla <3

Lyssnar på podden göd du här, på iTunes eller på din androidtelefon.



Kommentarer
Postat av: Elli

Nu ska jag lyssna på er pod! Påmindes dock om denna esska tävling så gick in för att kika in vinnaren (ja men lite hoppas jag väl ändå det skulle stå mitt namn(a)) men hittar inget inlägg. Varken på din eller Moas? Ni gör ett super jobb och är super härliga!

2014-01-02 @ 01:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback