Chosen one.

Och nu, bara för att jag inte kan gå på årets bästa festival, HULTSFREDSFESTIVALEN, måste jag ge er andra chansen att INTE MISSA vad de bjuder upp till nere i småland i sommar. Jag ger er det bästa som är klart, än så länge.

Utan inbördes ordning är jag lite bitter för att jag missar:




MUMFORD AND SONS!




THE CURE!




THE STONE ROSES!




JUSTICE!




KASABIAN!




THE VACCINES!




BOMBAY BICYCLE CLUB!




BAT FOR LASHES!




THE CARDIGANS!


Och det faktum att jag missar festivalen beror inte på min graviditet. Den hade fått följa med mig ut framför scenerna. Utan det är ett brölopp som kommer i vägen. Och självklart väljer jag kärleken framför musiken, i ett helvetesval. Men det svider lite ändå.




Kommentarer
Postat av: Anouk

Vilken festival är det?

2012-03-21 @ 15:30:49
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback