Where did John Lennon go?



DRÖMVARDAGSRUM:

Soffa: Chesterfield
Sideboard: Wohnzimmer
Gungstol: Wohnzimmer
Byrå: Wohnzimmer
Kuddar: Afroart
Lampa: Wohnzimmer
Poster: Olly Moss


Om jag någonsin finnge tag på en hög med kosing, hade det garanterat gått åt en fet slant på inredning. Nu vill jag inte ge fel intryck till er, då materialist är det absolut sista jag vill kalla mig, prylar och annat tjafs är egentligen av extremt litet intresse. Men ett vackert hem med möbler och inredning som känns jag, det är ytligheter jag kan står för. Jag tror ju på allvar att själen mår som allra bäst i ett rum som är ett hopplock av vad duu tycker är vackert.

Just nu drömmer jag om ett vardagsrum i mörkt och murrigt, med klassisk skinsoffa, snygga prints på väggen och etnoinspirerad textil. Mmm... Fatta lördagshänget här utan kids.

Och fredagsmyset med dem och mega-popcornskålen. 



Kommentarer
Postat av: emma (:

Jag älskar lampan! Men den där gungstolen känns lite kuslig, på något sätt, typ gammalt mentalsjukhuskänsla eller nåt med den, haha :)

2012-06-11 @ 19:37:13
URL: http://eeemmaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjuuukt snyggt!



Skulle döda för "ditt" v.rum ;P

2012-06-11 @ 23:24:24
Postat av: Augustifamiljen

Wohnzimmer = ren kärlek. Vill typ ha allt!

Svar: Ja, sidan är liiiiivsfarlig.Tur att priserna är satta som de är så det blir typ omöjligt att handla ändå ;)
Tilda

2012-06-12 @ 20:28:02
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback