Sea of love.


När man får sådan här kommentarer, det är då man känner stolthet och värde i att blogga.


Tilde:

"...Jag kan säga (utan tvekan) att jag säkerligen är din yngsta läsare och bloglovin följare. Jag är inte myndig, det är flera år kvar innan jag ska skaffa barn, jag går fortfarande i grundskolan men jag beundrar dig ändå. Jag ser dig lite som en förebild faktiskt, tycker att du är så satans cool. Jag skrattar oftast åt dina inlägg, inspireras av dina bilder, och delar de flesta av dina åsikter. Jag hoppas att jag inte framstår som en liten barnunge nu. Eller som en förvirrad tonåring. Men ärligt talat så har du hjälp mig att hålla humöret uppe en del gånger. Tyckte bara att du skulle få veta, att du inspirerar mig som är ett antal år yngre..."



Det värmer, det skänker mig inspiration att fortsätta som jag gör och framförallt gör det mig glad.

Så tack Tilde.
Tack för dina fina ord.






Kommentarer
Postat av: Anouk

Ååååh vad härligt!!

2012-06-02 @ 17:24:07
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är värd fina ord. Ska själv plita ner några här när jag får mer tid över. Kram

2012-06-02 @ 19:16:43
Postat av: Johanna

SNYGGING ;)

2012-06-03 @ 21:58:47
URL: http://www.johannaboström.se
Postat av: Mickan

å fina du förtjäna tonvis med beröm varje dag. jag älsar din blogg och sitter och nickar igenkännande så himla ofta här inne! hade jag haft en blogg hade jag försökt vara som du både ashård och jätterolig samt ironisk plus jätteduktig på att fota - OM jag hade KUNNAT vill säga. Du är fantastisk!



love

2012-06-05 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback