Oprofessionell.

Dag 01 – Presentera mig själv

Okej.


Flickvän (åt Jocke).
Sambo (även det åt Jocke).
Mamma (åt Iris).
Syster (åt Erika och Clara).
Dotter (åt Carin och Hans-Erik).
Kompis (åt flera).
Kreatör (åt mig själv).
Inspiratör (åt någon förhoppningsvis).


Gillar att höras.
Gillar att göra.
Gillar att vara.
Gillar att känna.
Gillar att skapa.
Gillar att tycka.
Gillar att tänka.
Gillar att veta.
Gillar att kunna.


Musik är min drog, uppblandat med svart kaffe och sena kvällar.
Min dotters leende gör livet värt att leva och utan Jocke skulle min tillvaro kännas meningslös och trist.

Bygger livet på Ärlighet, Kärlek och Respekt.



Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

nämen! Det är ju du! Från FL;s preggotråd, right?



galet... haha-

2011-03-10 @ 22:05:35
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback