Hej vänner!


Idag är det måndag och vi behöver väl inte gå in närmare på det utan knatar raskt vidare in i veckan. Nått om helgen först? Okej. Den har varit bra. Jocke har jobbat och jag har varit med småtofsarna. Vad vi gjort? I ärlighetens namn har jag och Iris bråkat ganska mycket pga 1 hon är ganska så omöjigt just nu och 2 jag klarar inte ganska så omöjliga barn särskillt bra. Mitt tålamod sträcker sig bara till ca 10 "NEJ JAG VILL INTE GAAAAAAAAAH!!!!!!" per dag. Inte 300. Så just nu pressas det verkligen till sin yttersta spets. Men vi hänger i och hoppas på en humörbättring snart. *ler galen seriemördare*

Men vi har haft trevligt också! Vi har till exempel förundrats över en sommar som aldrig lämnar oss, badat, ploppat sten i en bäck, ätit lördagsgodis under ett rönnbärsträd, cyklat, gjort världens godaste bolognése, bebismyst med en pyttesötis och klappat nya gravidmagar (Obs! En väns. Inte min. Pjuh liksom!) 



Nått mer jag gjort i helgen är att bli beroende. Just detta beroende är något jag drabbas av i perioder, liksom halkar in på och går ner mig totalt i för att sedan oftast ta mig ur det, när min värdighet slått i botten och mina vänner bett mig söka hjälp för det.

Jag pratar inte om alkohol, droger eller nikotin. Jag snackar Tradera. Alltså... jag borde inte få ha ett konto där, än mindre få ladda ner appen till min telefon. Det är direkt förödande för min ekonomi och mitt sociala liv. För nu sitter jag där och hetsbudar på diverse Småfolkströjor och Polarnpjamasar och kan för mitt liv liksom inte sluta. Senast igår kväll mumlade jag bara jahaaa ja... jojo... men juste...mm precis... YES! 12 spänn! när Jocke berättade om något livsomvälvande beslut han fattat igår. Eller om det var vad vi skulle käka till middag. Eller vilken tid Iris skulle vara hos tandläkaren idag.

Fråga inte mig, för jag lyssnade inte. Jag budade.

Men vem klandrar mig? (förutom Jocke) Kolla bara:

 

*V-tecken*
 
 







Kommentarer
Postat av: Anonym

INGEN !!??!?!??!?!? Hur snygg? :-D

2013-09-09 @ 20:17:41
Postat av: Therese

Hej! Jag gillar verkligen stilen på de kläder dina gulliga barn brukar ha, därför undrar jag om du kanske kan tipsa om dina favorit shoppingställen på nätet? :) och om du säljer deras för små kläder på tradera : vilket alias har du där?

Ha en fin dag!

2013-09-10 @ 09:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback