Lediga dagar.


Holla amigos! Jag är tillbaka efter en och en halv dags ledigt från - allt. För två dagar sedan kom Jocke hem från kneget, tog ungarna under var arm och deklarerade: "Nu är du ledig från allt. Jag tar barnen och åker iväg över natten så får du rå om om dig själv. Hejhej." Alltså, denna man jag förälskat mig i *hjärtat slår i ilfart*

Vad gör en när en är själv? Kliade mig i huvudet och satte upp prioriteringslista.

1. Prioritera bort datan+tvn+sociala medier+slöpill på telefonen.

2. Ut! Snörade på mig snabbeskorna och löpte lätt och ledigt (nåja) 4 km och promenerade 2. 

3. Långdusch (alltså tyyyyyyp härligast i värden).
 
4. Mat. Pasta med bruschetta. Åt på balkongen i kvällssol och P3 dokumentär i en lur.

5. Bädda rent och krypa ner i dubbelsängen mol alena. Missförstå mig inte, men när man delar säng med en snurrsparkande bebis och en snurrsparkande partner och ibland en hårdhänt hårsnuttare var natt, hörde jag nästan änglatrumpeter, fiolorkester och fågelsång när jag låg på diagonalen och vräkte mig på två meter.

6. Sovmorgon. 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh. *vällustig suck*

/njutarn'


Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Lät ju bara för jädra gött!

Svar: Det var det också. Magiskt typ :)
OPROFESSIONELL

2013-05-11 @ 08:04:26
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: 2-barns-mamman

MEN vad härligt! Är du värd! Och en sån karl sedan! Tummen upp för honom ;-)

2013-05-17 @ 22:36:15
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se
Postat av: 2-barns-mamman

MEN vad härligt! Är du värd! Och en sån karl sedan! Tummen upp för honom ;-)

2013-05-17 @ 22:36:26
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback