Dagens bravader.


hej kömpisar! Så, vad har hon då gjort idag, denna där som bloggar här. Spelat in pod vet ni ju. NI LYSSNAR VÄL? Amen jag tänkte la de! *tummen upp och jätteleende*

Vad mer? Öö. Typ... inget? Ibland blir det ju bara sådär att dagarna försvinner i en yra av köttfärsfläckar, ljumma vindar och upphängt tvätt. Men det är väl det som är liiiiiiivet så att säga. "Eee kul liv..............." gäspar hipsterkidsen nu. Eller haha. Som om jag skulle ha några hipsterkids här inne. Hahahaha. Eller jag det?
*skuggar ögonen med handen och blickar ut mot er i jakt på en liten välansad mustasch eller ett drömfångarrörhänge* Fick jag napp?

Tvek på det.

Hepp! Nu blir det fjedach-mus, som Iris kallar det. Hörs!









Kommentarer
Postat av: J

Jag är åtminstone postmodern och jag ÄLSKAR att hänga tvätt!

2013-05-20 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback