Lördagsglam

 
Idag vaknade vi upp till lördag, eller stora godisätaredagen som den är mer känd som i vårt hem. Vilket ju givetvis var tjofaderittan! Vi bestämde oss därför genast för att det var passande att piffa till sig lite och tog på oss våra bästa smycken och klistrade stjärnor i fejset. 
 
 
 
Sedan åt vi favoritmaten. Carbonara med zucchini. Alltså, om jag åt så jag fick magkramper? Jepp.
 
 
 
Efter effektiv matsmältning tog jag och maken på oss festhattarna och drog iväg på skoj. Och med skoj menar jag brännboll, grill och myggbett. Trevlig lördagskväll på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Min fina <3

2013-08-24 @ 22:18:12
URL: http://ensvartjo.se
Postat av: Fifi

Så himla fint med guldstjärnebarn! Och du är piffig du!

2013-08-25 @ 08:53:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Åh, underbart att kunna säga maken, eller hur? Haha

2013-08-25 @ 11:00:14
Postat av: Linnea

Underbara Iris! Men VAR har du köpt hatten? Har letat efter en liknande i hela mitt stackars liv

2013-08-29 @ 12:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback