Veckans första dag.


Hej vänner!
Efter att ha legat och tampats med en bebis som gnölat sig igenom merparten av natten är en allt lite grusig i både höger och vänster öga *pillar bort lite sömngrus* MEN vad gör väl det när det är... wait for it.... MÅNDAG! blö.

Fast jag tror att den här måndagen blir en av de bättre. Jocke har lovat att köpa med sig ägg, mjölk, mjöl och glass hem efter skolan. Vad vi ska laga kan ni stjärnkockar försöka lista ut.

Sen ska vi äntligen ge oss på vardagsrummet med rollrar och täckpapp. Det ska bli skoj. Iris har börjar lite i ena hörnet med en krita. "Kolla mamma jag målar ffffart!" Synd att hon missade väggen och målade på ett skåp bara. 



Nattgnölarn' med sitt nya favoritpyssel.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Det bästa med att vara internetlös under en week-endresa är att när en kommer tillbaka finns typ fem olästa inlägg på favoritbloggen varav ett med ett långt personligt svar! Dessutom närmas sig pod-cast! woop woop! En mycket bra måndagmorgon helt enkelt.

2013-04-15 @ 10:07:53
Postat av: J

Hahaha, lovin it. Jag vaknade och tänkte: ska jag jobba idag. Ja, det ska jag väl men det är ändå fredag.

Eh... INTE!

Lycka till med målandet. Jag ska måla ett bord och en pall om jag någonsin får tid. Samt borra en massa.

Och så väntar jag på att vinna min gula färg! ;)

2013-04-15 @ 10:21:28
Postat av: Louise

Men åh så söt! :)

2013-04-15 @ 15:20:16
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Josefine

Fy sjutton vilken söt unge!
Var tvungen att scrolla tillbaka för att ta mig en extra titt!:D

2013-04-15 @ 19:57:48
URL: http://yohseefeen.blogspot.de/
Postat av: jessica

åh, vad stor han har blivit. ser bedårande ut.

2013-04-16 @ 23:34:14
URL: http://jessicaglarbjerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback