Pödden kömmer!

 
Ehum. Ja. Jo. Vi har ju svikit er ett bra tag nu, älskade finaste bästa podlyssnare.

Men som jag nämnde tidigare har min och Moas arbetsbörda gått från ca 75% till... 300%? *emojis med ömsom hjärtögon ömsom skräckskrik*

DÄRFÖR har podden blivit lidade. Alldeles otroligt lidande. Men vi har inga planer på att lägga ner. VI har bara inte riktigt kommit underfund med när den passar att lägga in i schemat. Men jag har jättemycket jag vill dela med mig av till er via mikorofon. Som till exempel:
 
1. Hur rädd jag är när jag tittar på en tv-serie.
2. Vad vi tyckte om 50 shades of Gray (OBS! har ännu inte sett. Refererar till schema)
3. Min frustration jämteomot en himla massa grejer. Senast igår SKREK jag rätt ut. Bland folk! Hum. Vi måste prata mer om det.
4. Att känna sig känslomäsigt instabil
5. Att jobba/vabba/vobba
6. Barnprogrammet Bacillakuten

Nu förstår jag att ni knapt kan bärga er ute i stugorna. Det är väl ett under att ni inte redan rest er till en enda stor poddtörstande skara människor som löper amok på gatorna. Visst?

Ja, jag tänkte väl det.

Nä, men skämt å sido. Håll ut, podvänner, I sinom tid kommer podden. Vi är så glada för att ni saknar oss. Ni är bäst ingen protest! <3

 




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Yes! Älskar er pod :)

2015-03-25 @ 10:19:30
Postat av: My - Morgonkaffet.se

Jag längtar :)

2015-03-25 @ 10:27:41
URL: http://morgonkaffet.se/
Postat av: Anonym

Väntar & väntar ;)

2015-03-25 @ 10:49:32
Postat av: Carolina

ÅÅåh, tv-serie-skräcken! Jag borde vara hedersgäst
// vågar inte ta kiss-paus i Twin Peaks.

Ta er tid, ni lämnar alltid så mycket roligt ifrån er i form av blogg, insta osv.. <3

2015-03-25 @ 11:05:43
URL: http://acarolinas.blogg.se
Postat av: Evelin

Härligt att höra att det kommer en podd! När det nu än blir. Saknar era ljuva stämmor och kloka tankar!

2015-03-25 @ 15:00:25
Postat av: Elin

Uppdaterat min poddapp i hopp om ett nytt avsnitt ungefär en miljon gånger senaste tiden. Saknar er! :)

2015-03-28 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback