Mooooot Sälen

Yo kömpisar! Nu är den här familjen på väg till Sälen. Jag bävade lite i förväg över uppgiften att frakta två barn i bil sträckan Skövde - Sälen mitt under brinnande trotsålder. Men det har gått... Jättebra! Med 30 minuter kvar är det faktiskt undertecknad som ställt till flest problem. Som att bli monsterkissnödig 1-2-3 gånger, spilla ut en Festis i mitt eget knä och tappa Iris pommes i snön. 

Ingen skugga ska alltså falla över barnen. De har sovit, spelat iPad under total tystnad och lekt (?) och skrattat (?) med varandra (?!). Ok. Det är så vi rullar. 

Nu: Understället på och i backen ut. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul!

2015-03-29 @ 19:18:40
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Lovisa

Men vaaaaa? Vart ska ni vara någonstans? Jag är också i Sälen ju!

Svar: Tandådalen/Hundfjället :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2015-03-29 @ 19:36:14
Postat av: carro

Vad roligt :)

2015-03-29 @ 20:53:03
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Ellen

Låter som en perfekt start på semestern!

2015-03-31 @ 11:25:43
Postat av: Johanna

Hej! Lite random men slog mig precis att Kent har en låt med samma namn som din blogg, kan detta vara en referens måhända? ;)

Svar: Det har du helt rätt i. Min favvo-Kent-låt of all time <3<3<3
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2015-04-01 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback