Nytt podavsnitt: Femtio nyanser av Mona Brun

Jaaaa vänner! Er trägna väntan och ihärdiga påminnanden om att jag och Moa faktiskt ar en podcast att leverera eder har nu äntligen lönat sig. Vi lyckades pussla in inspelning i veckans schema. Tjoho! 

Vi presenterar:
"Femtio nyanser av Mona Brun" - ett avsnitt om creepy män på film, en lista på vad jag lärt mig av Moa under de två (2) TVÅ! år vi nu varit kompanjoner, namnproblem, skoltrauman och alter-egon.

Det och mer! Klicka er genast in på iTunes eller valfri podapp och lyssna. Eller så klickar ni igång spelaren här under. Ni väljer :)

Hoppas ni ska njuta! Det gjorde vi :)






Kommentarer
Postat av: Louise

"Jag kallar dig Grisen." Haha, skrattade rakt ut! Har saknat er pod :)

2015-04-17 @ 16:26:57
Postat av: Johanna

Jag förstår inte riktigt... Du gillar inte boken för att du tycker att en av karaktärerna är omoralisk? Dina argument för att boken är dålig är att han inte beter sig bra? Har du läst The Shining? Någon deckare? Sett Lejonkungen?
Jag gillar inte heller boken, tycker att den har ett trist språk och är tjatig. Men jag kräver inte att alla karaktärer i böcker jag läser ska agera "rätt" hela tiden. Det vore väl skittråkig? Eller är det bara när det gäller sex som karaktärerna måste agera moraliskt?

Svar: Nej, du missförstår mig. Absolut får (och bör väl, för handlingens skull) fiktiva karaktärer bete sig klandervärt och utan moral - givetvis. Det jag ställer mig frågande är att Mr Grey har fått ett sånt genomslag som sexig/härlig?/nått åtråvärt/whatever. Få gillar väl Jack Torrance eller Scar i samma utsträckning? :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2015-04-25 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback