Nytt barn och Stockholm

 
Vänner - jag har åter igen en dator i mitt liv. Fest!   Känns lite som att ha fått ett till barn. Ett litet ett som bara surrar trevligt och underlättar mitt jobb och sociala liv (alltså precis tvärt emot vad små barn oftast gör).
 
Men nu har jag lämnat mitt wifi-styrda barn tillsammans med mina mjölk- och kakstyrda i sin faders ensama regi dragit iväg till Stockholm på jobb, event och BlogAwards (också ganska mycket tvärt emot hur mitt liv sett ut I anknytande till ett nytt barns inträde i vår familj).
 
 
Nu: mingel.
OBS! Låter roligare att skriva än att gå iväg på. Är nämligen kass på att mingla. Urkass. Världsasämst. Det måste det bli ändring på.
 
*Skriver 'bli mingelproffs' på min bucketlist
brevid säga hej till HanaPee.*
 
Hoppas på att kunna bocka av nått av det ikväll.
Önska mig lycka till.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Woho grattis! :)

2014-09-18 @ 16:59:05
URL: http://minegensite.wordpress.com/
Postat av: EllinorO

Lycka till hoppas du blev en stjärna på att mingla och sa hej till HannaPee

2014-09-19 @ 09:17:22
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback