Tvoddavsnitt nr.3 - Karriär

 
Hola amigos! Just nu sitter jag uppe i Stockholm i en uuuutruligt mjuk hotellsäng med magen till bredden fylld av sushi och choklad. Jag och Moa ska precis till att förbereda morgondagens inspelning. Men först vill jag passa på att göra er uppmärksamma på att igår släpptes avsnitt 3 av tvodden på SVT-flow.

HÄR kan ni kolla. Den här veckan pratar vi om jobb och att göra karriär i en småstad. Vi ger också våra bästa intervjutips och pratar om hur förjädra svårt det kan vara att veta vad en vill ta sig för här i livet. Dessutom delar jag med mig av en hårresande intervjuerfarenhet. Huva!

Vill du lyssna via mobilen? Ladda ner SVT-play-appen, sök på Moa&Matilda, klicka gång tvodden, tryck på skärmsläckarknappen på telefonen, tryck på play igen (om du till exempel inte har tid att titta utan bara vill lysna som en vanlig pod). Möjligheterna äro oändliga.
Typ iallafall,

Hoppas ni gillar! 

 
En person med ett arbetsintervjutrauma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback