Vem hinner blogga?


Svar: Inte jag :(

Vilket jag givetvis har jättejättejättedåligt samvete för, såklart. Tänker dock se till att bättra mig på den fronten ganska omgående eftersom jag är beroende av er cyberkärlek och känner mig vilsen utan den och bloggen. Får livskris och sånt där. 

Ni kan väl peppa igång mig med med lite roliga frågor, önskeinlägg och/eller kul rubrikförslag? Det skulle vara till otrolig hjälp då min lite mer kreativa del av hjärnan tydligen gått in i offlinemode utanför arbetstid. 

Ni kan starta nu på direkten.


Eller ja, efter ni kollat färdigt på den här URGÖLLIA bilden på Ian när han helt fräckt norpade åt sig allt mitt pålägg igår. Och ja, den slängde jag in för att värma era hjärtan lite extra och få er att tro att det här inlägget hade någon som helst substans. Otroligt listigt lix.

Mihhhuhuhihi



Kommentarer
Postat av: Lois

Okej, rubriker commin' up:

En gång jag blev jätterädd
Mitt drömtema till party
"Ligga, gifta, döda" inom politiken
Mina fem bästa plagg i garderoben
Jag som tonåring

Inte svinsnärtigt formulerade kanske, men så blir det då någon (ingen nämnd) biter i ens bröstvårta samtidigt som en kommenterar.

2014-03-21 @ 10:47:22
URL: http://ohemul.blogg.se
Postat av: Amanda

men alltså du kan få obegränsat med kärlek från mig pga världens sötaste unge. Fast bara om du lovar att lägga upp mer bilder!

Har dock för mig att det skulle komma någon slags fortsättning på berättelsen om Jenny? Eller jag kanske missförstod inlägget? Skulle dock vara sjukt intressant att höra hur det gått för henne, lilla hjälten.

2014-03-21 @ 11:56:52
Postat av: Carro

Varör just Iris och Ian? Sjukt fina namn förövrigt! :-)

2014-03-21 @ 12:42:08
Postat av: amanda

Super-duper-göllig pöjk!
Enkla härliga recept kan ju pigga upp, men du kanske inte alls är intresserad av sådant :)
Rubriken "Mina fem bästa plagg i garderoben" känner jag mig väldans intresserad av, speciellt i vår-mode tider!
Hoppas du hittar gnistan, kram!

2014-03-21 @ 13:41:40
URL: http://aal.blogg.se
Postat av: Kristin och hennes glin

Har tyvärr varken frågor eller förslag på rubriker pga att hjärnan fortfarande är full av snor så jag skickar lite kärlek i stället <3

2014-03-21 @ 15:29:39
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: Jenny

Mina morgonrutiner va de första som ploppa upp i mitt huvud. Haha

2014-03-21 @ 16:46:45
Postat av: Mariella

Skövdetips!

2014-03-21 @ 21:12:37
Postat av: Linn

Älskar fråga-iris-inläggen! Mer av det, och snart även Ian kanske?
Supergulliga ungar med urfina kläder.

2014-03-21 @ 22:02:53
Postat av: värmländska

Du är så lik din pappa. Hälsa han så gott. Jättemysig blogg du har o fina barn

2014-03-21 @ 23:28:10
Postat av: lovisa - mångsysslare

Jag tycker det skulle vara intressant med ett inlägg om din uppväxt och hur du blivit den du är idag. :)

2014-03-22 @ 06:36:31
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se
Postat av: Evelinn

Ni äter väl vegetariskt var fjärde vecka samt en dag i veckan? Skulle vilja ha tips på mat som är veg som passar barnfamiljer :)

2014-03-22 @ 09:20:31
Postat av: Liza

Hej du (o)professionella! Jag är en relativt ny läsare som tar tillfället i akt att be om en snabb mina-vänner-presentation av dig. Din sidopres i all ära men tänker mer som "ska jag bli när jag blir stor" och "favoritfärg" å sådär. Om du vill? :) Kram ock keep rockin'!

2014-03-22 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback