Låt oss prata om sex & hälsohets


Ja låt oss, för det är nämligen poddens ämnen för veckan.

Jag och Moa avhandlar hälsohetsen som stormar på som aldrig förr just nu. Och ja, vi är arga och trötta på den här skiten. ASTRÖTTA på att bli matade med svälttips, dieter, trötta magasin som ger råd om att bli smal och snygg, så-får-du-platt-mage-tips och annat jävla löjl som packeteras som "hälsa". Zzzz. 

Sen snackar vi sex. Mycket sex, lite sex, obefintligt sex och sextvång. Hur står det till i ett förhållande där det är skralt på liggfronten och hur passionerat är egentligen småbarnslivet? Nyfiken? Lyssna på podden då vettja.

Ni hittar oss som vanligt på iTunes och till android. Vi har också en härlig facebooksida för er som inte får nog av oss under veckans podlösa dagar. Vi ses där! Kram på er







Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej Matilda!
Sedan ni började göra er podcast har jag följt både din och Moas blogg slaviskt. Ni är så himla härliga!! :D
Om jag inte minns fel så pratade ni för ett tag sedan om att plugga och samtidigt ta hand om inte bara en men två bebisar.
Jag och min sambo tänker en hel del på barn och det känns som att det är rätt för oss nu, men i planen finns också tanken att jag ska plugga till hösten. Så jag är nyfiken på hur du tyckte att det funkade att plugga med barn?

Tack för en helt underbar pod och blogg! Kramar!!

2014-03-24 @ 14:34:19
Postat av: jenny - gravid & mammaliv i Nashville

Var tvungen att lyssna igen för jag tycker detta avsnittet är genialt. Ni är SÅ duktiga!

2014-03-25 @ 13:53:09
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Rebecca

Så jäkla bra podd, detta avsnittet var så peppande och härligt. Ni är bäst!

2014-03-26 @ 19:48:17
URL: http://popfroken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback