Jag ger er: vecka 11 - en samanfattning

 
Mm. Det är inte klokt vad hela ens liv blir lidande av att vara sjuk. Och nu pratar vi liksom inte om någon allvarlig typ av sjukdom, utan om snor+halsont+feber = obehagligt, men ej särskillt livsfarligt.

Men iallafall. Hela min vecka har gått åt åt att kraxviska fram allt jag vill ha sagt, vilket faktiskt ej har varit särskillt mycket, och proppa lillkroppen full med febernedsättande. Jag vet inte hur det är med er, men när jag är sjuk går jag likosm helt in i min sjukdomsbubbla och det som en gång var en något sånär skarp hjärna förvandlas till nått menlöst mos uppblandat med ipren och nässpray. Låt oss samnfatta det såhär; att vecka 11 år 2014 troligten inte kommer skrivas in som min mest intellektuellt skarpa vecka här i livet. Lite synd då det var veckan företagandet drog igång på riktigt med långa bankmöten, kontrollräkningar och preliminära deklartioiner. 
 
 
Men jag måste bara säga att allt har gått finemang trots allt, och i fredags fick jag uppleva egokicken i att känna att "Ja, fan jag kan ju lita på mig själv ändå. Grymt!"
 
Och det har ju hänt mycket annat kul också. Min livskamrat har tex firat 27 år på jorden! *serpentinregn och grattissång*  Okok, det KAN hända att någon i familjen drabbades av sjuklig åldersnoja och lade sig i fosterställninga i en kvart pga förstod att vi nu rör oss på andra sidan 25. Och, det var inte min man som låg där.

 


 
 




Kommentarer
Postat av: Ella

TACK TACK TACK för att du delar med dig av dina spotifylistor. Broken chair med Chris & Thomas är det bästa jag hört!! <3

2014-03-18 @ 15:52:11
Postat av: Tilde

Är en väldigt nykläckt vegetarian och undrar om du har några super goda och billiga tips på vegmat?

2014-03-19 @ 19:56:18
Postat av: Madeleine

Vad fin du är! :)

2014-03-20 @ 14:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback