Jag antar att jag bad om det


 

Jag: Men herregud! Förstå att vi inte varit sjuka under hela februari! *lyckligt skratt* Inte nått. Inget! Jag tror vi fick allt vårt förra året. Vi blir säkert belönade för vår tapperhet 2013. Och nu är det mars och vår och blommorna blommar och jag kan gå utan mössa utan att frysa alls och trallalalala. Jag älskar livet! *svävar fram*

Livet: Mm tack. Men stämmer det där du sa om inte sjuka? Tydligen. Ett skepp kommer lastat med halsontet från helvetet. Varsågod så mycket!

Jag: *krax* ha..t..haaar...livh..heh..veth...*host*
 
 
 






Kommentarer
Postat av: maria

Ingen slipper tydligen undan! Har lärt mig att mina årliga förkylningar går som ett urverk, en på våren och en på hösten. Vårens är avklarad sedan några veckor... *knack knack, ta i trä*
Krya på dig!

Svar: Tack. Nä farligt att ta ut segern i förskott.
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-03-10 @ 10:46:13
URL: http://mariabergstrom.blogg.se
Postat av: Kristin och hennes glin

Jag tog nog också ut segern lite i förskott eftersom vi knappt varit sjuka alls på jättelänge. Nu har vi ögoninflammation, slemhosta och snoriga näsor hela högen nästan. Suck.
Krya på er!

Svar: Nä fy. Krya på er!
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-03-10 @ 12:54:22
URL: http://kristinsandgren.blogg.se
Postat av: emma

Jag vågar inte kommentera detta inlägg då risken finns att livet kanske läser och kommer hit och hälsar på.

Svar: hehe men precis. Akta akta ;)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-03-10 @ 19:53:37
Postat av: jenny - gravid & mammaliv i Nashville

Åh stackare :/ Man ska aldrig jinxa såntdär alltså.

Kul att du länkade hit så jag fick en ny blogg att lägga till i läslistan!! Woop! Jag är ju slav under spiderchicks blogg så fattar inte att jag inte kikat in här?!
Ska läsa ikapp mig nu. Kram!

Svar: Otroligt farligt att kaxa med universum sådär.Och tack så mycket, vad roligt att höra. Hopas du ska trivas :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-03-11 @ 23:54:14
URL: http://jennybenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback