Tillfälligt husboende


Hoj hoj kompisar! Allt bra hoppas jag. Den här långhelgen, vart tog den vägen? Vettekatten alltså. Men då är det ju himla perfekt att det står "semester" i min almanacka fram till vecka 32 *kastar mig i solstolen*

Sånt som känns än mer perfekt såhär i lediga tider är att vi checkat in på vandrarhem Svärföräldrar. Eftersom de är stugbor över sommarhalvåret tycker både vi och dom att det är onödigt att det står ett helt härligt hus obebot i flera veckor. Ett hus som uppfyller mina tre hetaste boendelängt just nu:

a) markplan
b) egen trädgård
c) altan att sitta på om kvällen

Åh. Måtte vår ekonomiska situation snart gå från nyutexemierad student + nyeteblerad egenföretagare till fastanställd + framgångsrik egenföretagare. LÄNGTET att faktiskt kunna surfa in på hemnet med en budgivningsbugdget för mer än "övrigt: rivningskåk vid tungt trafikerad motorväg".

Men tills dess är vi så glad att vi får låna ett drömboende. Tack käraste svärisar <3

 
Och självklart jobbar vi för att väga upp tjänsten. Vi har redan satt barnen i hårt trädgårdsarbete.








Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå vad härligt! Rena lyxen :D

2014-06-23 @ 18:10:32
Postat av: Madde

Hallå vad härligt! Rena lyxen :D

2014-06-23 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback