(p)inspiration


Hallå kompisar! Som typ den sista moderna människan i hela världen har jag totalt kärat ner mig i Pinterest. Jag gav det faktiskt ett försök för sisådär 1,5 år sedan, men fattade då verkligen inte grejen då jag inte är någon DIY:are eller cupcakesperson.

Alls.

Men nu har jag alltså trillat dit nå jävulskt då jag kom på att det går ju ta mig tusan pinna allt annat också som inte är frosting eller egensnickrade blomsterpallar . Känner mig dessutom otroligt världsvan, finsmakig och typ... hipstrig där jag sitter och pinnar schysta New York-lägenheter till mitt "Home"-board och frotterar mig i de ballaste veggo-dumplings-kretsarna ever i tanken om att jag kanske kommer laga det själv. Nån gång.

Så kompisar. Om ni också ofta sitter med lillnosen tryckt mot en skärm och pinnar er iväg i drömmarnas land, kan ni väl hälsa på inne hos mig. Det ät trevligt där. Fullt av feminism, härliga anleten, goda drinkar och färgglada barngummistövlar
 
 
Välkommna!
  
 




Kommentarer
Postat av: emma

Men hur hittar jag dig då? Vad söker jag på? /Mvh, nybörjarpinnare och deltidsstalker

Svar: Haha sök antingen på "oprofessionell" eller Matilda Magnisson i sökrutan och välj fliken "pinners" och: TADA! :D
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-06-29 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback