Människa 3,0


Vänner till Moa&Matildas podcast! Här kommer ett nytt avsnitt susande genom sommarluften rätt upp på iTunes.
Så lägligt.

Det här avsnittet tar upp allt som vi upplevt med att gå från ett barn till två. Sömnbristen, logistiken, tiden på BB, de oväntade insikterna och känslorna. Herregud känslorna. När vi spelade in det här avsnittet var jag lite ärrad av en natt med noll komma noll samanhängande timmars sömn, så jag kan ge en något orättvis (nåja) bild av tvåbarnsföräldraskapet till en början. Men jag tror jag räddar upp det ganska bra.

Vi pratar dessutom om födelsedagar, ålderstankar och Moas tre livsepoker. Så sammnfattningsvis: Ett avsnitt om sömnbrist, flerbarnsföräldraskap och epoker.

Sen är det så att vi i och med det här avsnittet går på lite sommarlov. Och där kanske nån förfärat satte förmiddagskaffet i vrångstrupen och började tänka obehagliga tankar på en hel sommar utan sveriges bästa podcast som strandsällis. Men nej nej. FRUKTA ICKE. Det kommer givetvis nya avsnitt även i sommar, men med två veckors mellanrum under juli. Hoppas att det känns ok kompisar? För oss känns det iallafall helt strålande - tänk vad mycket podinspirtation vi ska hitta.

Och skulle ni får total Moa och Matilda-abstinens under de podlediga veckorna finns vi såklart på vår facebooksida och våra instagramkonton - vilka vi kommer hålla frekvent uppdaterade även semstertid.

Kram och trevlig söndag på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback