Ny pod!

 
Javisst mina vänner! Det är söndag och det betyder givetvis att jag och Moa dyker upp med ett nytt podavsnitt på iTunes, i din Androidtelefon och givetvis också här på blögga. 

Den här veckan snackar vi om sömnrouletten min son envisas med att utsätta vår familj för, Moa briljerar med att att vara en riktig Tolkienfantast och tillsamans ger vi oss över på den andra sidan (ja vi menar där döingarna finns). Jag totalt skräckslaget, Moa med större lugn. Dessutom pratar vi drömtydning, kultur, jämställdhetstest och Moa tipsar om hur alla kan sia om sin framtid.

För att inte missa något vi gör kan jag tipsa om att rusa in på facebook via DEN HÄR fräsiga länken samt att följa oss på instagram (jag finnes på @oprofessionell2 och Moa på @spiderchickblogg).


 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Wihoo! Nu har man nåt att lyssna på under mina nattliga amningsmaraton! TACK!

2014-01-19 @ 20:41:51
URL: http://popfroken.wordpress.com
Postat av: Mamma Karin

Tänkte bara säga att jag ÄLSKAR ERAN PODCAST! Ni är så himla härliga! Har just börjat läsa din blogg också men aldrig kommenterat så jag gör det nu, hej hej ;)

Svar: Tack allra finaste du! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-01-23 @ 14:22:53
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback