Ett avsked



Dearly beloved
, vi är samlade här idag för att ta avsked av en nattsönm som inte längre finns bland oss. Ian den lille spjuvern vaknar varje natt upp runt spöktimmen och startar sina egna spökerier fram till ca 4-5. Ultrapigg och glad hoppar han i vår säng, rycker oss i håret och dansar på våra ryggar. Och nej, inget hjälper. Vi har testat allt. 

 
Men nu pratar vi om något roligare tycker jag. Som tex att jag om 10 minuter ska bege mig till närmsta gynstol och få ännu en kopparspiral inputtad längst in i my Mother of Life. Fast vänta, nu skrev jag fel. Det var ju inte heller särskillt kul. Och nu måste jag pysa, så roligare än såhär blev det inte just nu. Osis.





Kommentarer
Postat av: Tommy

Hur kan jag ha missat denna fantastiska blogg?

Jag älskar hur du skriver! Underbart!

Svar: Tack så jättemycket och välkommen hit! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-01-30 @ 10:35:43
URL: http://tommytott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback