PODCASTEN - yeah yeah yeah!



Hallå söndags-chillerz'! Nu ligger ännu ett podcastavsnitt uppe och väntar på att få bli avlyssnat av just dig. Ta chansen på direkten vettja.

Den här veckan bjuder vi, som titeln förtäljer, på självkännedom, missunnsamhet och ett par nya ord. Vi snackar också om elaka kommentarer, privatspanar och prettovarnar en aning. Dessutom pratar vi om våra erfarenheter av att vara att en pojk- resp. flickförälder. Jag har ju en unge "av vardera" medan Moa har två små grabz hemma. Är det någon skillnad? Kommer det bli? Vad har vi själva för relationer till våra föräldrar? Ja, ni får helt enkelt lyssna på podden för att höra hur vi resonerar. 

Får ni inte nog av av oss via pod+blogg hittar du vår facebooksida ---> HÄR <--- dessutom har vi både twitter och instagramkonton som används flitigt. På @oprofessionell2 hittar du moi på båda ställena.

På podden lyssnar du som vanligt via iTunes, i din android eller här på bloggen. Trevlig lyssning!
 
 




Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Vad för app är det man ska ladda ner om man har en Andriod? :)
Kram!

Svar: Vi har fått tips om att appen "Podkicker" ska fungera bra :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-02-02 @ 12:17:33
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/
Postat av: ♥ only

Bra!!

2014-02-02 @ 18:40:07
URL: http://onlyfp.blo.gg/
Postat av: Josephine Foto

Sparar denna goda karamell till uttråkande arbetsdag;)

2014-02-02 @ 21:03:58
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: carolina

Undrar bara om ni tycker Alex Schulmans show är lika bra när ni ser det här:

https://www.youtube.com/watch?v=IX1m1b0vn2g

Blev lite sugen på att gå på hans föreställning efter era ord tills jag såg detta klippet. Tänker verkligen inte unna han det!

Svar: Givetvis tycker jag showen i sig är lika bra. Att Alex är en kontroversiell person är ju absolut ingen tvekan om, men showen handlar ju mer om hans svåra bekräftelsenehov inte så mycket om saknaden efter sin pappa. Sen tänker inte jag försvara Alex, jag vet inte om det här är medvetet eller omedveten ens? Det kan ju mycket väl var en sketch baserat på vad han tidigare pysslat med. Men summa sumarum: Showen i sig var grym - oavsett. Jag gillar podden han sänder (lyssnar du på den?) och jag gillar ofta det Alex skriver :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-02-03 @ 21:26:42
Postat av: lovisa - mångsysslare

Jag brukar spara podden till mer behövande stunder så nu har jag avverkat ännu ett skitbra, viktigt och roligt avsnitt på tåget hem efter en stressfylld tid. Är så tacksam för att ni liksom sätter ord på vad jag själv tycker, jag känner verkligen att jag blir smartare av att lyssna på er :)

Svar: Tack för dina fina ord! :)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-02-04 @ 17:07:40
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback