Helg i bild


Hej på er kompisar!
Helgen är slut, igen. Men inte hänger väl vi läpp för det... (psst! Det kanske var lite ljug).
Men det är inte för att vi inte gillar måndagar i den här i familjen, utan pga att helgen varit så bra att det känns lite trist att den nu lämnat oss.

 
Vi har vi hängt en hel del i smurfbyn den här helgen, jag och Iris. Alltså, typ hela lördagen då familjens boyz var iväg och roade sig på annat håll och jag sa att: "Nu kan vi hitta på preeeciiiis vad du vill heeeela dan" och beredde mig på att få gå och bada eller hyra film och köpa godis eller nått annat skoj, men istället fick plocka fram min allra elakaste Gargamel-röst och kackla hotfullt med den i ca 8 halsvärkande timmar. Men sagt är sagt och gjort är gjort, och Iris hade kul - vilket var det absolut viktigaste. Varsågoda att helgonförklara mig liksom.

 
Vi har också farit iväg på födelsedagskalas. Min egen mamma samt min egen mormor har i helgen kunnat bokföra ännu ett levnadsår och det firades med tulpaner och tårta. Samt Martina Haag i bokform. Allt blir bättre med Martina! Det kan jag försäkra er. 

Så.
Slut på helgrapportering.
Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Josephine Foto

All lekcred till dig!!

Ja fantastiska Martina, allt blir sannerligen bättre!
Jag har läst alla och älskar alla utom just missångerträsk som jag tyckte var, ja riktigt kass faktiskt!

Svar: OH NO! Har inte läst den själv med som du har jag älskat allt annat. Hoppas mamma gillar den ;)
OPROFESSIONELL | allmänt awesome

2014-02-10 @ 16:11:19
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: Josephine Foto

Äch, i sällskap av tulpaner blir väl allt bra ;)

2014-02-10 @ 23:31:05
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: Nina

Hej hopp! Nu ha ja funderat å länge så nu måste ja fråga... Varför heter din blogg oprofessionell (omöjligt å stava)? =) å varför heter du oprofessionell2 på insta? Nu hoppas ja verkligen att de inte va för att 1 redan va upptaget.. =)

2014-02-11 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback