En pod kommer lastad

 



Yes hörrni. I veckan snackar vi skolgång. Från lekis till högskola. Hur har vi haft det i skolan? Vad har vi läst? Och hur har det gått? Vilka i klasssen var vi? Coola, utstötta eller i befann vi oss i mellanmjölksskvimpet där i mitten - ja den som lyssnar får veta.

Vi pratar också om svettningarna vi får när vi tänker på att våra små står bara nått ynkligt år ifrån skolstarten, om nojor kring det och förhoppningar hur vi kommer vara på föräldramöten. Ledtråd: TIGER.

Vi har den här veckan dessutom ett samarbete med Högskolan i Skövde och har pga detta spelat in veckans pod där. Trevligt och ytterst flaschbackigt, eftersom jag lagt mycket tid på campusområdet själv under mina år som student där. Dessutom fick vi chansen att träffa personerna som medverkar högskolans egen realityserie Kaffe och 28 kvadrat

Podden hittar du som vanligt på iTunes, till android eller här nedan på bloggen. Och får du inte nog av Moa & Matilda via podden utan vill höra mer från på daglig basis så kan du gilla oss på facebook.






Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, dog typ när ni snackade om studentboenden!
Jag pluggar på KTH i Stockholm, boendemöjligheterna är ju helt sjuka här. Håll i er nu, jag och min kille bor på 15 ynka kvadratmeter I(inklusive "kök" och badrum med dusch och hela faderullan). Jag trivs jättebra, det är väldigt välplanerat och det mysigaste lilla huset jag någonsin bott i!

Allt går om man vill ;) Kram, Stina (och Rickard, det är rätt mysigt att aldrig ha sin kärlek mer än två meter ifrån sig haha)

2014-04-06 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback