Untz utnz untzdag.

 
 
Hej vänner! Ja, så var det en helt vanlig sketen onsdag igen. Precis som det brukar vara det en gång i veckan. Dagen har än så länge ägnats åt diverse nyttigheter. Tänk i banor som lagat mat, sett över ekonomin och annat tjafs. 

Min föräldraledighet börjar ju så sakterliga också lida mot sitt slut. Typ iallafall. I november skolas lillfjunet in på förskolan och jag måste ta tag i det där som kallas "livet". Vilket jag i för sig gjorde igår med både möte, grymma projektförberedelser och skolstart. Det kommer bli en spännande höst det här. Mjehehehe. 

Men nu hinner jag inte sitta här och dra längre. Vi ska snart iväg på fartfyllda aktiviteter. Iris ska springa sitt första terränglopp! Jo visst ser ni. En del föräldrar börjar elitträna sina ungar i tid...... Höhö nä. Hon ska iväg och springa 800 meter genom en skogsdunge. Så om jag känner Iris rätt, vilket jag vill tro att jag gör i egenskap av God Mor, gissar på 5 meter aktiv springning och 795 meter kottplock och jag-vill-fika-gnäll. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback